2012/01/14

Burutik kendu ezinik

Ez dut sekula horrelakorik sentitu. Galdu, irabazi edo berdindu egin dugu askotan, baina asteartekoa ez zen horietako ezer izan, penagarria izan zen. Errealzale sutsua izan naiz beti eta taldeagatik dena emango nuke. Orain gauzak ez dira aldatu, ez diot sekula errealzalea izateari utziko, baina gauza arraro bat sentitzen dut. Gaur Valentzian daukagu ligako norgehigoka, ez dakit ikusi nahi dudan, oraindik ez zait astearteko partidak egin zidan zauria itxi. Min eman zidan taldeak, ez nuen horrelakorik espero. Zaleekiko errespetu falta ikaragarria izan zen, nahiz eta hedabideetan lotsatuta agertu ziren jokalariak, zerbait egin beharko dute zaleon haserrea baretzeko. Zelaian bakarrik konpon daiteke hau, eta espero dut egun hori laster heltzea. Gure taldeaz berriro harro sentitzea; irabaziz, berdinduz edo galduz, baina duintasuna galdu gabe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario